دخترا ذرت مکزیکی خوردم چیزی نشه🤣🤣

۹ پاسخ

تا صبح بمب اتم میزنی🤣🤣🤣🤣

چی میخواد بشه آخه؟😁
نوش جونت😋

نوش جونت😘

چرا باید چیزی بشه اخه ب همه چی حساس میشین😫

نه فقط نفخ میکنی😂😂

نه ببین ی گرمیجات ی فلفل بادمجون اینا سعی کن کمتر کنی بخدا خاله من سر دخترش خیلی گرمیجات خورده بود کل بدن بچه خال گوشتی زده بود هنوزم چند تاش مونده خوب نشده چقدرم رفت دکتر اومد

نه بابا اتفاقا موادش مقوی هم هست فقط سعی کن فلفل خیلی نخوری بیرونیا خیلی فلفل میریزن حالا یکبار عیب نداره اما خودت درست کن هوس کردی ولی فلفل نزن

عزیزم هنوزم هیچ علایمی نداری؟

حساس نشو

سوال های مرتبط

مامان خدادادی 🐣🫀🐣 مامان خدادادی 🐣🫀🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵 آرشا 🩵 مامان 🩵 آرشا 🩵 ۱ ماهگی
مامان عشق مامان عشق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان علی آقا👶❤️ مامان علی آقا👶❤️ ۱ ماهگی
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد