بخور خوشگلم
اتفاقا الان دونه ذرت برات مفیدم هست
من که میخورم فقط میگم تندش نکنه
من میخورم 😂
من بجای ذرت مکزیکی بلال آب پز میکنم روش کره و یکم نمک و یکم فلفل و ابلیمو میزنم میخورم
خیلی خوشمزه میشه و عالیه
بخور بابا از همه چی بخور کم من هم تن میخورم هم ذرت مکزیکی هم بستنی هم پیتزا از همشون کم میخورم...خودت اذیت نکن
سس و پنیر پیتزا میگن خوب نیس
ذرت مکزیکی هم ک سرشار از سس و پنیر پیتزا 😅
اره من همیشه میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.