ذرت مکزیکی میتونم بخورم؟

۷ پاسخ

بخور خوشگلم
اتفاقا الان دونه ذرت برات مفیدم هست

من که میخورم فقط میگم تندش نکنه

من می‌خورم 😂

من بجای ذرت مکزیکی بلال آب پز میکنم روش کره و یکم نمک و یکم فلفل و ابلیمو میزنم میخورم
خیلی خوشمزه میشه و عالیه

بخور بابا از همه چی بخور کم من هم تن میخورم هم ذرت مکزیکی هم بستنی هم پیتزا از همشون کم میخورم...خودت اذیت نکن

سس و پنیر پیتزا میگن خوب نیس
ذرت مکزیکی هم ک سرشار از سس و پنیر پیتزا 😅

اره من همیشه میخورم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۴ ماهگی
مامان دخملی ابرا مامان دخملی ابرا ۶ ماهگی
مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا🫶🏻🎀 مامان دلانا🫶🏻🎀 ۹ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری