۹ پاسخ

اخه چه ضرری همون آویشن هم ک میگن نزن مگه یذره آویشن میخاد چیکار کنه من لیوان لیوان دم کرده آویشن خوردم حساس نباشید اینقدر

من زیاد میخورم

من ذرت بخارپز میخورم خیلی خاصیت داره ولی ذرت مکزیکی بخاطر تند بودن و پنیر پیتزا نخوردم

من بلال میخورم ولی ذرت مکزیکی نخوردم

آویشن اصلا نزن
پنیر پیتزا و سس هم خیلی کم

من نمیدونسم ضررداره چندین بارخوردم حتی بااویشن یااویشن تو غذاهای دیگه حتی

اصلا نخوردم فقط الان یکم بخورم ضررداره یکم میترستم

اویشن نزن بهش

در حد هوس نه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان مامان ارسلان ۴ ماهگی
مامان دخملی ابرا مامان دخملی ابرا ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد