۱۲ پاسخ

من همه چی میخورم . ب اندازه بخوری چیزی نمیشه

ضرر ندارد عزیزم،بخور نوش جونت.😋😋😋

نه بابا بخور چرا ضرر داشته باشه

فکر نمیکنم من چند باری خوردم. دکترمم منع نکرده

من میخورم چیزی نمیشه

نه بابا من‌ دوبار خوردم یه بار بیرون خوردم یه مقدار هم تند بود اوایل بارداریم هم بود
یه بارم خودم درست کردم خوردم
مشکلی نداره بخور عزیزم ذرت هم برای بچه خوبه

نه بابا با یک لیوان چیزی نمیشه فقط بگو زیاد فلفل نزنه

منکه میخورم 🤨

نه خیالت راحت هیچی نمیشه من هفته ای یه بار می‌خوردم تا چند وقت پیش

تند نباشه بخور

نه نوش جونت

بله فلفل سیاه سس

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلانا🫶🏻🎀 مامان دلانا🫶🏻🎀 ۹ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۴ ماهگی
مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری