خانوما ذرت مکزیکی ضرر داره؟


من خیلی میخورم؟

۸ پاسخ

نه هیچ ضرری نداره من از هفته ۱۳ خوردم از دکترمم پرسیدم گف بخور هیچ ایرادی نداره فق بگو تندش نکنن منم از اون موقع تا الا هفته ای یبار میخورم ،اما اگ دیابت داری تو خوردنش باید مراعات بشه

بخاطر سسش میگن ضرر داره سس خوب نیست

وای عاشقشممم ولی از وقتی باردار شدم لب نزدم از ترس انزیم کبدم

نههه من خیلی دوس دارم

احتیاط کن ذرت قند داره دیابتی نباشی

من میخورم اشکالی نداره ولی هرچی زیادش بده عزیزم

من بعضی وقتا میخورم

پنیر پیتزا داره یکم مراعات کن

سوال های مرتبط

مامان دخملی ابرا مامان دخملی ابرا ۶ ماهگی
مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ونهم بارداری