ذرت مکزیکی برا جنین ضرر داره؟

۸ پاسخ

من بلال آب پز میکنم یا با شیر میپزم میخورم واسه وزن جنین خیلی خوبه

ادویه جات به شدت زیاد میزنه گرمی هست نخوری بهتره

پنیر پیتزاش چربه فقط همین بخور نوش جونت مراعات کن

ذرت برای وزنگیری خیلی خوبه ولی اون سس و پنیری ک میریزن زیاد خوب نیس

نه عزیزم

نه اصلا من تو بارداری قبلیم هر شب میخوردم تازه یکی برام کافی نبود دوتا میخوردم

ذرت برا وزن گیری بچه خیلی خوبه

چه ضرری اخه مگه میخوای هرروز بخوری

سوال های مرتبط

مامان دخملی ابرا مامان دخملی ابرا ۶ ماهگی
مامان پسرکم💤💙 مامان پسرکم💤💙 ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد