۳ پاسخ

من هزار بار خوردم

والا میگن ذرت ها تراریخته هست و زیاد خوب نیست ،من خیلی دوست دارم ولی کم خوردمو و میخورم

خیلی هم مفیده البته خونگی

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم💤💙 مامان پسرکم💤💙 ۶ ماهگی
مامان دخملی ابرا مامان دخملی ابرا ۶ ماهگی
مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۵ ماهگی