آره عزیزم نوش جونت
من چندباری خوردم
من روزی که آزمایش بارداریم مثبت شد دوستمو دعوت کردم ذرت مکزیکی خوردیم با آویشن و فلفل سیاع
اره گلم بخور نوش جونت
اره بخور
چون سس و پنیر داره کمتر مصرف بشه بهتره
ولی بخور نوش جونت یکی دوبار هیچی نمیشه
بدون کالباس بخور
من ک خوردم بسیار😋
دکترم گفت بخاطر افزایش وزن خودم نخورم بهتره بخاطر پنیر و اینا ولی من ترجیح میدادم یک چاق خوشحال باشم 😂😂😂😂
اره بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.