مامانا ذرت مکزیکی میشه بخورم؟؟

۱۳ پاسخ

یک بار اشکالی ندارع کم بخور

اره گلم بخور

نخوری بهتره.

ولی من هممممه ادویه ها رو تو غدا میزنم کلا

وای اینقدر منم هوس کردم

آویشن چی میشه مگه؟من اکثرا تو غذاهام میزنم

منم زیاد میخورم ولی بهش اویشن و فلفل میگم نزنه

اره ولی کم بخور

نوشجونت

من نیم ساعت پیش خوردم یه حجم خیلی زیاااااد
بخور نوش جونت

من ک خیلی دوست دارم و تو بارداریم خوردم خیلی

بهش بگو اویشن و پودر سیر و فلفل سیاه نزنه ..بعدش بخور مشکلی نیست

اره بخور ولی اگه خودت درست میکنی آویشن کم بزن

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۶ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی
مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی