۸ پاسخ

من ک هفته یکبار خوردم اوایل الان مثل اونموقع دلم نمیکشه

خیلی سنگینه معدت اذیت میشه

آخ هوس کردم
چرا امشب که گرسنمه همه اسم و عکس غذا میارن 😑😅

هر روز نخور بخاطر سس و پنیری که داره خوب نیس
خودش خالی خوبع

ذرت مکزیکی نخور‌پنیر و سسش ضرر داره ازینا درست کن مثه من خیلی ام‌خوشمزه س مزه همون ذرت مکزیکی میده

تصویر

آره عالیه عزیزم

بدون سس مایونز بله

دلم خواستتتت

سوال های مرتبط

مامان خانم‌کوچیک❤️ مامان خانم‌کوچیک❤️ ۱ ماهگی
مامانِ نواز 💕 مامانِ نواز 💕 قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه 🧚‍♀️ مامان پناه 🧚‍♀️ ۳ ماهگی