برای وزن گیری جنین چی خوبه بخوریم ک وزنش بالا بره

۶ پاسخ

میگن بستنی، تخم‌مرغ آب‌پز، کباب

حلیم عدسی بستنی کباب و سیب زمینی

روزی ۲تاتخم مرغ و بستنی و گوشت قرمز

حلیم کله پاچه اجیل بدون نمک مخصوصا بادوم هندی و بادوم درختی و گردو.بستنی و ....

سویق گندم

آبگوشت،حلیم،بستنی،عدسی

سوال های مرتبط

مامان خانم‌کوچیک❤️ مامان خانم‌کوچیک❤️ ۱ ماهگی
مامانِ نواز 💕 مامانِ نواز 💕 قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه 🧚‍♀️ مامان پناه 🧚‍♀️ ۲ ماهگی
مامان دخمل کوچولو مامان دخمل کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری