۶ پاسخ

فک نمیکنم چیز خوبی باشه ...خود ذرت معمولا تراریخته است و ذرت مکزیکی سس و پنیر هم داره که خیلی خوب نیست

چربه ذرت خالی هم میتونی بخوری

اگ قند نداری خوبه عزیزم

تخم مرغ و شیر و حبوبات و گردو و ...استفاده کنی سالمتره

خوبه خودت درست کنی پنیرشم کم بزن و پاستوریزه حتما

خودت خونه درست کن بخور خیلی خوبه برا وزن گیری بچه

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی