خیلی زیاد نه فقط درحدی که هوسم رفع شه سعی کن نخری تا جلو چشمت نباشه
من چیپس و پفک خیلییی کم میخورم علاقه ی آنچنانی هم ندارم ولی کرانچی بیشتر خوشم میاد گاهی اوقات میخورم
ولی بستنییییی نمیتونم ازش بگذرم یکسره میخورم
میخورم 🫠🤣
من عاشق پفک شدم قبلاً زیاد مهم نبود الان همش دوست دارم بخورم
من اصلا غذا نمیتونم بخورم، فقط دارم اشغال میخورم
میخورم ولی کم
من که خیلیییی میخورم میشه گفت هر روز 🥲
من مراعات میکنم چون خیلی خوب نیست خوردنش
تازه لواشکم میخورم
میخورم😂
خیلی کم مگه جایی برم یا بیرون بریم
من ک ن زیاد بعد مدتها چند وقت پیش خوردم اونم در حد هوسانه
میخورم فقط کم مثلاماهی یه بار
میخورم😂😑
سعی کن زیاده روی نکنی بخاطر اضافه وزن
من مثل چیییز میخوردم
ولی چون قندم لب مرز بود ممنوع شد
الان کمتر میخورم
والا من که میخورم فقط سعی میکنم زیاد روی نکنم😅
میخورم😬☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.