خانوماااا
شما هم چیپس ‌ و‌پفک و بستنی اینا میخوردید؟
یا مراعات میکنید؟

۱۸ پاسخ

خیلی زیاد نه فقط درحدی که هوسم رفع شه سعی کن نخری تا جلو چشمت نباشه

من چیپس و پفک خیلییی کم میخورم علاقه ی آنچنانی هم ندارم ولی کرانچی بیشتر خوشم میاد گاهی اوقات میخورم
ولی بستنییییی نمیتونم ازش بگذرم یکسره میخورم

میخورم 🫠🤣

من عاشق پفک شدم قبلاً زیاد مهم نبود الان همش دوست دارم بخورم

من اصلا غذا نمیتونم بخورم، فقط دارم اشغال میخورم

میخورم ولی کم

من که خیلیییی میخورم میشه گفت هر روز 🥲

من مراعات میکنم چون خیلی خوب نیست خوردنش

تازه لواشکم میخورم

میخورم😂

خیلی کم مگه جایی برم یا بیرون بریم

من ک ن زیاد بعد مدتها چند وقت پیش خوردم اونم در حد هوسانه

میخورم فقط کم مثلاماهی یه بار

میخورم😂😑

سعی کن زیاده روی نکنی بخاطر اضافه وزن

من مثل چیییز میخوردم
ولی چون قندم لب مرز بود ممنوع شد
الان کمتر میخورم

والا من که میخورم فقط سعی میکنم زیاد روی نکنم😅

میخورم😬☹️

سوال های مرتبط

مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دونه(نلین)👶 مامان دونه(نلین)👶 ۲ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان Nini مامان Nini هفته هجدهم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وسوم بارداری