خانوما قرص دوفامد و شما برای چی میخوردید؟

۴ پاسخ

هماتوم داشتم میخوردم خداروشکرجذب شداماهنوزمیخورم پروژسترون هست دیگه جای بچه رومحکم میکنه

تثبیت بارداری توی اقدام که بودم

تنظیم پریودی

برا هماتوم.

سوال های مرتبط

مامان سوین و دلوین مامان سوین و دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهتا مامان مهتا ۲ ماهگی
مامان هستی و تودلی 😊 مامان هستی و تودلی 😊 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بردیا مامان بردیا ۲ ماهگی
مامان محمد بامری مامان محمد بامری هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری