۸ پاسخ

من از اول هم پباز خوردم هم سیر بعد ده روز هم قرمه سبزی اینا خوردم

من هرچقدر دلم بخاد میخورم

نه دیگ رها کن. رهاکن خاهر جان
ول بده همه چی بخور مگر بچت به اون حساس باشه

الان میتونی بخوری فقط طعم شیرو عوض می‌کنه ولی مث اون اولا باعث نفخ شدید نمیشه

نه فکر نکنم شاید شیرتون طعمش عوض بشه

نه من ترشی شو خوردم

ن فکر نکنم الان میتونی

من سیر خوردم پسرم مشکلی نداشت شیرم خورد

سوال های مرتبط