۳ پاسخ

بیبی جویس غلیظ تره پسر من بد میخورد ویواکیدز یکم رقیق تره و شیرینیش کمتره پسرم اینو بهتر میخوره.

دوتاش خوبن ویوا کیدز یکم رقیق تر هست

بی بی جویس که بچع من خیلی راحت میخوره
به نظرم فرقی ندارن

سوال های مرتبط

مامان مرسانااوینانینی مامان مرسانااوینانینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حانیه گلی🎀 مامان حانیه گلی🎀 ۱۴ ماهگی