من چهار مغز سفارش دادم تازه اومده برام
اره خیلی خوبه کره پسته
زدم اینترنت نوشته شش ماهگی
اره من که میریختم همش
من میدم پسته
پسته فک کنم 9 ماه و اینا مجازه الان اگ رفلاکس نداره بادوم بریز
میخوام مقوی بشه براش سرلاک فرنی خریدم دارم بهش میدم
سرلاک زوده
بعدم طمع دار هست نیازی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.