میتونم پسته اسیاب کنم بریزم تو سرلاک دخترم

۸ پاسخ

من چهار مغز سفارش دادم تازه اومده برام

اره خیلی خوبه کره پسته

زدم اینترنت نوشته شش ماهگی

اره من که میریختم همش

من میدم پسته

پسته فک کنم 9 ماه و اینا مجازه الان اگ رفلاکس نداره بادوم بریز

میخوام مقوی بشه براش سرلاک فرنی خریدم دارم بهش میدم

سرلاک زوده
بعدم طمع دار هست نیازی نیس

سوال های مرتبط

مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی