۸ پاسخ

روز اجاره دادنه ننه هاشونه دیه دارن اطلاع رسانی میکنن طبق معمول
امسالم بیشتر....
آخرین ۲۲ بهمنشون😉

کور بشه هرک نتوان دید

آتیش بازی بمناسبت ۲۲ بهمن،

خب اینجا دیگه دل ملت لرزیده حق داری بترسی

اتیش بازیه
وای اینجا اینقدر اتیش بازیه ها
نورافشانی و..دور تا دور شهر

خب 22بهمن ندای الله اکبر میکشن نور افشانی اینا میکنن ساعت 9نگران نباشین تبریز هم هس

عزیزم همه جا هست،بخاطر ۲۲ بهمن دیگ،دارن تکبیر میگن و ترقه میزنن

صدای ترقه؟؟؟ من فکر میکردم ترقه هست 😐

سوال های مرتبط

مامان جوجوم مامان جوجوم ۱ سالگی