من یک بهمن آزمایش دادم هنوز نیومده
من شیش بهمن دادم هنوز نیومده
5هفته
برا من 11 روزه اومد
سلام عزیزم خوبی
شما همه وسایل و لباسهای نی نی رو خریدی ؟؟؟
امروز اومد بعد۱۷ روز ازمایشگاه نیلو دادم
نهم بهمن دادم بهم گفتن ۲۸ جوابش آمادس
واسه من الان ۲۲ روزه نیومده تو کاغذ هم زده ۳۰ روز انقدر دیگه استرس دارم که خدا میدونه
من هفت بهمن داده بودم امروز اومد
۷ روز کاری
۲۰ روز اومد اونم با کلی جنگ و دعوا
۲۱ روز برای من
۲ هفته ی کاری و غیرکاری باهم
شونصد روز کاری😂😂اول بهمن دادم نیلو هنوز نیومده زنگ زدم گفت سه هفته الی یکماه کاری، بعلت قطعی نت و فیلترشکن
۱۷ ۱۸ روز
برای من دقیقا 2 هفته شد . وسطش دوتا پنجشنبه جمعه بود و یه شنبه ی تعطیل 😁
۱۲روز کاری
فکر کنم 12 روز بعدش جوابش اومد درحالی که بهم گفته بود یکماه طول میکشه
سلفری ۱۰تا۱۴ روزه
من آمینو دادم چهار روز بعدش اومد سلفری الان ۲۱ روزه نیومده دیشبم زنگ زدن گفتن دوهفته دیگه آماده میشه کیت ها از آلمان باید برسه هنوز نرسیده
نمیدونم واقعا خوب شد آمینو دادم وگرنه سلفری خیلی طول میکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.