کسی تا حالا تزریق آهن انجام داده

۴ پاسخ

من یبار

تزریق آهن به صورت سرم هستش و مثل سرم معمولی با آنژیوکت میزنن توی رگ دست، هیچ چیز عجیب و خاصی نیست، رنگ سرم فقط فرق داره

من دو بار توی بارداری انجام دادم

من انجام دادم البته قبل از بارداری

سوال های مرتبط