خانما شماهم توی دوره ی اقدام نفخ و درد تخمدان میگیرید؟

۴ پاسخ

بله طبیعیع

واای خاک ب سرم من فک کردم دلو رودم مشکل داره😭🤣

ولی کلا توی دوره تخمک گذاری و pms، درد خفیف تخمدان و نفخ طبیعیه

فکر کنم همیشه داریمش ولی تو این دوران اقدام روی همه علائم حساس میشیم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه کربلا مامان هدیه کربلا هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری