مامانا عزیز سرلاک گرفتم چطوری درست کنم؟

۷ پاسخ

خیلی کم اب ولرم بریز
یکم توش اضافه کن با پیمانه شیرخشک ابکی درست کن
چن دقیقه واسا چون یهو پف میکنه سفت میشه بعد ببین غلظتش چجوریه اگ ابکی بود یکم دیگ اضافه کن
اگ سفت شد اب ولرم اضافه کن

اول کم درس کن اگه خورد دوباره درست کن.
من از ۲قاشق شروع کردم چون سریع اول درست کردم حجمش زیاد شد..

هر ۲تا قاشق سرلاک ۳۰ سی سی اب میخواد
من اینجوری پیمانه میگیرم عزیزم..خیلیم راحته

نوشته ۹قاشق غذا خوری سر خالی در ۱۵۰ سی سی آب جوش اومده که ولرم شده کامل حل کن به بچه بده..منتها چون حجمش زیاد میشه من ص۲ قاشق غذا خوری با ۳۰ سی سی اب حل میکنم میدم به پسرم..بخاطر اینکه بفهمم جقد اب اضافه کنم آب و میریزم تو شیشه شیر دستم بعد به سرلاک اضافه میکنم

سلام عزیزم روش درست کردن شو رو قوطی نوشته

یه قاشق یا دوقاشق بریز توی مقداری اب جوشیده سرد شده بده نی نی نوشجانش

یکی دو قاشق با اب جوش مخلوط کن غلظتش هم مثل فرنی

سوال های مرتبط

مامان 👸🏼🤴🏻جوجه ها مامان 👸🏼🤴🏻جوجه ها ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی