خاله م مامائه میگه بخاطر پوشک کردن زیاده و اصرار داره که نصف روز بچه رو پوشکنکنم
اما من به شخصه قبول ندارم اخه چطور میشه بچه ای که ساعتی دوبار جیش میکنه پوشکنکرد ؟و از بدو تولد اصرار داشت به این کار
بنظرم اگه مرتب پوشکش عوض بشه و هر بار که شسته میشه بچه رو چک کنیم همچین مشکلی پیش نمیاد
چسبندگی واژن بوجود نمیاد گلم مادرزادی هستش دخترام هر دوتاشون بودن هر کدام یه مدلش
از التهاب لابیاها میاد پوشکشو دیر دیر عوض کنی تمیز نشوری لابیاهاشو چک نکنی اینا همشون امکان داره ب وجود بیاره
چرا من متوجه نمیشم کجا بزکجا میچسبع اگه بچسبه چی میشه
بله دختر من بسته شد با پماد باز شد بعد حالا دوباره بسته شده بخدا دیوونه شدم🥲🤦♀️
پماد چی زدی
بچه یا بزرگ؟
پماد بزن خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.