۲ پاسخ

آره فک. کنم بتونی ایرادی نداره ک حالا اگه خیلی حساسی مواظب باش رو بخیه هات نریزه با اینکه فک کنم الان کامل خوب شده ولی ممکنه اذیت بشی
نوره طبیعی از عطاری بگیر ن یه وقت موبر بگیری چون توش آهک داره پوستت اذیت میشا

هنوز زخمه نزنی بهتره

سوال های مرتبط