۱۳ پاسخ

من دوتا دارم دندون سالم ندارم دیگه فقط جلوییا سالمن مث پیر زنا شدیم

قبل از بارداری همه دندونام سالم بود ( البته دوتا رو قبلا عصب کشی و پر کرده بودم و روکش) ،توی بارداری دوتا از دندونام الکی الکی سر خوردن ته چین یه ذره شکست، توی بارداری که نشد برم درستشون کنم، بعد از زایمانم که از ترس چرک خشک کنا و خشک شدن شیرم ترسیدم برم دندونپزشکی تا اینکه یکماه پیش باز داشتم غذا میخوردم یکی از اون دندون شکسته ها لق شد ،ریشش موند ،بقیشو تا دست زدم ،اومد توی دستم😑
یعنی داغونممممم تا برم ایمپلنت کنم ....اصلا حالم گرفتس

اتفاقا من تو گوگل خوندم که خوب نیس تو شیردهی

هعیییی خواهر

خدا هم زن و دوس نداشت چه برسه به بنده خدا

نه بابا ضرر نداره میخوای قرقره کنی نمی‌خوای بخوری

ولی ارزششوو داشت

وای اره من سر دومی دندونام خراب شد اصلا نمیتونم غذا بجووم نمیتونم رو پام وایسم از درد زانوم کمرم سرم که دائم میترکه نمیدونم میگرنه چیه اصلا سر اولی هیچیم نشد سر دومی کلا پوکیدم

همشو بزار کنار ، وقتی فقط بغل تو آروم میشه

گل گفتی امان از ژن خوب

هییی نگو. تموم دندونام شکسته از دندونپزشکی ام میترسم😫😫😫

نه عزیزم مشکلی نداره نمیخوای قورت بدی که

دیروز...

سوال های مرتبط