۹ پاسخ

۱۵ ساله مصرف کننده هستم همه قرصا رو امتحان کردم بهترینش مارولینه

نه.

نه دیگه

من تاحالا مصرف نکردم واسه کسی ک تنبلی تخمدان داره مشکلی نیس؟
چجوری طرز مصرفش؟

سرطان سینه میاره ها

روکین 3 ساله 😍

من هم قرص میخورم همم کاندوم داریم ،دیگه یه ماه به بدنم استراحت دادم ولی بازم میترسم این ماه پریود شم میرم قرص میارم میخورم ،یکم صورتم لک میندازه ولی همین بهتره تا دوباره خدایی نکرده حامله شم

نه..... نمیکنه

نه دیگه

سوال های مرتبط

مامان آقا محمدطاها مامان آقا محمدطاها ۳ سالگی