تعیین جنسیت تو ۱۶ هفته ۴ روز درسته تشخیصش

۱۰ پاسخ

من ان تی احتمال دادبین هفته ها۱۴و۱۵ هم سونو دادم گف صددرصد همون ک ان تی گفتم آنومالی هم همون بود اگ جایی ک سونو میری دکتر خوبیه اره

صدرصد شک نکن

چرا نباشه عزیزم؟؟؟؟ درسته دیگه

اره دقیقا درسته

دلم میخواد شروع کنم براش سیمونی بخرم

یعنی دل نبدم آخه دید گفت دختره

معمولا ۱۸هفته دقیق دقیق میگن

خوبه پس

درصدی آره ولی دقیق نه
۱۳هفتگی ب من گفتن احتمال ۹۰درصد پسره ولی ۶ماهگی کامل میگن دقیق تر

بله من ۱۶هفته کامل رفتم درست بود

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ام بارداری