۸ پاسخ

ان تی مگه درست نمیگه

من زنگ زدم از یه جا پرسیدم گفت ۵۰۰

ولی اونجا که انتی انجام دادم گفت تعیین جنسیت رایگانه حالا قراره شنبه برم

دکتر من رایگان انجام داد😁

330تومن

خودمم جشن گرفتم با ۱۴تا مهمون تو کافه در اومد برام ۲۵۰۰

من تو ۱۶ هفته واسه جنسیت ۴۸۰ دادم

من رفتم سونوگرافی بهساز طب کلاهدوز ۴با بیمه تکمیلی
تو سونو آنومالی گفت
که هزینش شد ۳۰۰تومن

هرجا یه قیمته

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو ❤️ مامان فندق کوچولو ❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری