گریه کردن و دل گرفتن طبیعیه تو بارداری با هر بهونه کوچیک؟

۶ پاسخ

خییییلی طبیعیه منکه اولیل مردم افسردگی گرفتم قشنگ

اره فک کنم بخاطر تغییرات زیاد هورمونی

سلام لباس بچه‌گانه و سیسمونی میفروشم
و کراپ های مجلسی زنانه
داخل روبیکا کانال داریم
ایدیم میزارم پیام بدین لینک کانال بفرستم براتون
hadis_xsd

بارها کامنت گذاشتم تو گهواره زمان بارداری حتی اگر شاخ درآوردی طبیعیه

اره طبیعیه
اینقدر ک تغییرات هورمونی زیاده

گریه نکن بچه باهات گریه میکنه

سوال های مرتبط