۴ پاسخ

چون داره جوش میگیره میخاره

تحمل کن

من سزارین بودم جای بخیم میخارید بعدازدوماه حساسیت ب نخ بخیه خودشو نشون دارد سطحی کوچولو بخیه بازشده بودوعفونت ازش بیرون اومد
شایدشماهم حساسیت داده باشی

طبیعی بودم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان شکلات فندوقی مامان شکلات فندوقی ۱۷ ماهگی