بچه ها من اورژانسی سزارین شدم

۸ پاسخ

مبارکش باشه عزیزم.دکتر خودت اومد واسه عمل؟؟

آره خداروشکر صدبار اگه برگردم بازم سزارین انتخاب میکنم

آخی عزیزم مبارکه ایشالا هردوتون سلامت باشین بر منم دعا کنید خیلی از زایمان میترسم

خوبه دیگ بسلامتی راحت شدی
وزن بچه چقدر بود نرفت دستگاه؟

دلیلش چی بود ؟

بسلامتی عزیزم

مبااارک عزیزم 😍😍😍
دلیل اورژانسی بودنتون چی بود؟

قدماش مبارکه عزیزم چرا یهو ؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان👼🏻👑 مامان شاهان👼🏻👑 ۱۳ ماهگی
مامان آقا فرهان مامان آقا فرهان ۱۲ ماهگی