۱۸ پاسخ

طبیعی نیومد؟چرا اورژانسی شدی

چرا؟انشالله بهتر بشی

حتما شیاف مسکن استفاده کن

عکس نی نی بذار 🥹

چند ساعت دیگه تمومه . شیاف بزن و زیاد راه برو

دوتا دوتا شیاف بزار پمپ درد بگو دکتر بنویسه

سزارین اصلا درد نداره ، اگه خیلی دردت شدیده پمپ درد بگیر

خودت بگو شوهرت شیاف برات بگیره دوساعت به دوساعت بزن.
هب بهشون بگو مسکن بزنن برات

میگذره غصه نخور تن خودت و بچه ات سلامت الهی

فقطططط شیاف منو آروم میکرد

بگو برات شیاف و بزارن مسکن بزنن

منم سز اوژانسی شدم اصلااا درد نداشتن

بگو برات مسکن بزنن خب

چیشد اورژانسی شدی؟

شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ بزار

پمپ درد نگرفتی؟

منم اورژانسی سزارین شده بودم ولی درد نداشتم . پمپ درد نگرفتی مگه؟؟شیاف هم بگو بزارن برات خیلی کم میکنه دردتو
من در حد درد پریودی داشتم

چند ساعت از سزارینت‌گذشته؟

سوال های مرتبط