بگو مسکن بزنن توی سرمت تند تند
درکت میکنم
باید تحمل کنی اولش
بعدش که از تخت بیای پایین بعدش چن بار هی راه بری کم کم بهتر میشی
گلم پمپ درد حتما بگیرر
من پمپ درد داشتم اصلا درد حس نکردددم
فقط تحمل کن عزیزم
تا فردا بهتر میشی یعنی دردات میرن
دوتا دوتا بذار هر ۴ ساعت
تحمل چون خوب نمیشه سه روز درد زیاده بعدش از بین میره
عزیزم میدونم خیلی دردداری ولی هرساعت که بگذره خیلیی بهترمیشی صبرفقط بایدکنی وتحمل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.