مامانا تب بچم ۳۷٫۹چیکارکنم بیشتر نشه 😞🥲🥲

۳ پاسخ

از ۳۸ شروع تب هست. دمای اتاق گرم نباشه، پتو روش ننداز، لباساشو کم کن نه در حدی که سردش بشه ، پاشویه با اب ولرم قسمت کف پا ، پیشانه روی شکم .

شیافت بزار

پاشویه کن

پیاز بذار کف پا
دست و صورت و پا رو بشور

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۲ سالگی