خانم ها سنو رشد چند هفته رفتین همه چی خوب بود ؟؟؟؟

۴ پاسخ

من ۲۵ هفته تمام رفتم وزنش کم بود ۶۹۳ گرم بود

من با داری اولم ۲۸ هفته و بعدش ۳۴ هفته رفته بودم

۲۸هفته

ب من گفت ۳۲هفته بیا

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۳ ماهگی
مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان طلا💙💛 مامان شاهان طلا💙💛 ۷ ماهگی