دهنشون کوچیکه فکشون جون نداره خسته میشه ،بعدشم مگه اونا طفلکی چقد معده دارن زود پر میشه زود خالی میشه لابد
شروع کن شیرخشک بده اما سینه خودتم بده
اره از روزی ک دنیا امد تا الان همینجور اصلا سیر نمیشه دهنش دور میره
من شیرمم کمه مغز هم نداره ک سیرش کنه. کمکی شیرخشک هم میدم
ببین عزیزم هر سری شیر میدی باید یه سینه ات رو کاملا بخوره خالی کنه چون اول شیر آبه آخرش چربیه فقط هم اون چربیه سیرش میکنه اگر تند تند سینه ات رو عوض کنی سیر نمیشه چون فقط آب میخوره
والا پسر من حتی با کمکی هم اینجوریه.حتی بعد شیرخشکم همش دهنش میچرخه دنبال سینه من هیچ وقت نمیفهمم واقعا گشنشه یا ولع مکیدن داره
یه قطره از شیرتو بزیز رو ناخن انگشت شصتت از مثله شبنم موند و نریخت یعنی چربه شیرت ولی مثله اب پخش شد و از ناخنت ریخت یعنی ابکیه شیرت و باید چیزای بخوری که شیرتو چرب کنه
اره پسر منم همینجور بود شیر داشتم اما چرب نبود سیرش نمیکرد انکار اب خالی میخورد دیگه کمکی براش شیرخشک نان شروع کردم طفلک اون موقع از گشنگی خواب نداشت الان بهتر شده
شیرت بار نداره کلسیوم نداره واسه اون بچت وزن نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.