عزیزم رحمیا همون زیر شکم بخاطر تایم پریودی وبزرگتر شدن بچه هر لحظه ی جورحس ترکیدن ب ادم دست میده مخصوصا موقع خمو راست شدن یا میبینی یهو تیر میکشه
همش بخاطر بزرگتر شدن بچه وجا باز کردن رحم هس اصلا نترسین
نفخ شدید دارین،هیچ دارویی به اندازه عرق نعنا جواب نمیده،بعد هرغذا یه ته استکان بخورین،فاموتیدین برای ترشا خوبه نه نفخ،برای نفخ قرص جویدنی دایمیتیکن میدن،همزمان با عرق نعنا نخورین اینم بعد هر وعده غذاست
منم دارم دیونه میشم میخام گریع کنم میترسم طوریش بشع
منم با درد پریود بیدار شدم و معدمم اسید داره خیلی🙂😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.