۵ پاسخ

ن اصلا اگرم خودسر میخوای بدی پلارژین بده انتی بیونیک ب هیچ ومه

اگه تب داره سفکسیم نده
پاراکید بده یااگ ایبوپروفن

برا چی میخوای سفیکسیم بدی مگه عفونت دارع

نه عزیزم مشکل ؟؟؟

نه...

سوال های مرتبط