چرا پس علایم زایمان ندارمممممم😩😩😩😩

۷ پاسخ

سلام واسی من دعا کن بدجوری محتاجم

دوس نداره نی نی بیاد این دنیا👶

منم.

قشنگم رابطه داشته باش بدون جلوگیری دردات کم کم شروع میشه و انقباض هاتو زیاد میکنه و دهانه رحمتو باز

🥺🥺🥺زنای باردار چقد گناه دارن

کلافم بخدا میترسم خودم خدایی نکرده سزارین نشم خدا خودت کمک کن

منم عزیزم ندارم

سوال های مرتبط

مامان دخملم☺️ مامان دخملم☺️ ۱۴ ماهگی
مامان شاهان🥹🩵 مامان شاهان🥹🩵 ۶ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان 🩷🧸مرسانا🧸🩷 مامان 🩷🧸مرسانا🧸🩷 ۶ ماهگی
مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی