۳ پاسخ

هفته ای دو بار میبرم

دو روز سه روز ی بار.
هوا بهتر بشه هروز میبرم

الان که هوا سرده 2.3 روزی یه بار میبرمش ولی بعد از عید یک روز در میون یا هر روز میبرمش

سوال های مرتبط

مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان ادرینا،کیانا مامان ادرینا،کیانا ۸ ماهگی