۶ پاسخ

من اگه هوا گرم باشه جوریکه بدونم عرق کرده هفته ای دوبار
اگه هوا خنک و سرد باشه همون 1بار در هفته
البته دختر بزرگم هروقت موهاش کثیف دیده بشه ،معمولا دو روز درمیون

دو روز درمیون میبرمش

فعلا اینجا سرده هفته ای دوبار

ی روز در میون ببری خوبه بدنش سبک میشه راحتم میخوابه

شهرما هنوز سرده هفته ای یه بار

من ۱ شب درمیون

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان لیام👶🤰👼 مامان لیام👶🤰👼 ۷ ماهگی