۵ پاسخ

اسپری سالبوتامول برای سرفه خشک خوبه دکتر به من داد

من مثل شما از سرفه کردن کلافه شدم هر چ دکتر میرفتم فقژ دیفن و قرص استامینفن ساده میداد دیگه دکتر متخصص عفونی رفتم بهم آزیروماتیس داد با شربت سیوگیاهی الان بعد از 1هفته اینا رو استفاده کردم خوب شدم .همه کارم کردم عسل لیمو اینا فایده نداشت

منم چهارروز بکوب سرفه کردم
دکتر نرفتم
شلغم و به پختم خوردم
دمنوش چهارتخم خوردم
آب داغ خوردم بخور دادم
حموم گرم رفتم
شکرخدا بهتر شدم

دمنوش به بخور برا سرفه
کندر رو تو آب‌جوش بنداز حل بشه سر بکش
قفسه سینه ت و پشت رو با روغن زیتون ماساژ بده و زیر گلو

شربت لیمو عسل بخور

سوال های مرتبط