سرفه میکنم زیر شکمم درد میگیرع بچه اذیت میشع ؟؟
مشکلی پیش نمیاد ؟

۴ پاسخ

شکم تو نگه دار من یه ویروس بد و مزخرفی گرفتم از سرفه به لکه بینی افتادم ولی سرفه هام وحشتناک بود و قطاری زودتر خود تو درمان کن فقط

سعی کن یه جا نشسته باشی مثل مبل تخت که پات آویزون باشه زیر شکمت بگیر نه بابا چیزی نمیشه من یجوری عق میزدم دل و جیگرم میومد بالا

ن عزیزم اذیت نمیشه ولی شکمتو اروم با دست بگیر وقتی سرفت میگیره

موقع سرفه یا عطسه زیر شکمت رو محکم با دست بگیر

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری