۵ پاسخ

نه عزیزم مشکلی پیش نمیاد اما همیشه ی چیزی ببند تا گرم بشه اینجوری بچه خودشو سفت میکنه

از منم همیشه سرده

دکتر من بهم گفت اگه همیشه گرم باشه بهتره. گفت اگر یه موقه یخ کرد یکم روغن بادام شیرین بزن و اروم ماساژ بده

جنسیت بچه تون چیه؟

نه مدلشه واسه همه همینطوره😂
بچه هرطرف باشه اونجا یخه

سوال های مرتبط

مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایلماه وپسری مامان ایلماه وپسری هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مَها❤️ مامان مَها❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری