۱ پاسخ

من فیبروم دارم سرفه یا عطسه بزنم یا بخندم درد میگیره
البته نه همیشه

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم💖🐣 مامان دخترم💖🐣 هفته سی‌ودوم بارداری