۲ پاسخ

خب چون ب پهلو میخوابی درد میکنه دیگهههه منم اونطوریم

منم ی چن روزه فقط ب پهلو میخوابم لگن و پای سمت راستم خیلی شدید درد میکنه .

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهشتم بارداری