۱۲ پاسخ

من تو بیمارستان بهم یاد دادن خیلی کمکم کرد انجام بده حتما
اونجوری بچه ات به شیر خشک هم عادت نمیکنه

عزیزم منم سینه ام نوک نداشت اکه شیر خشک میدی ی سرنگ با ی رابط سرنگ شیر خشک از داروخونه بگیر شیر خشک رو بریز تو سرنگ و رابط رو بهش وصل کن سینه ات رو بذار دهن بچه ات و سر‌رابط رو هم بذار کنتر لب بچه مک میزنه هم شیر میاد تو دهنش هم سینه خودتو مک میزنه نوکش میاد بیرون و شیر خودتم راه میفته

عزیزم حتما حتما قرص لاکتاول بخر بخور خیلیییی مؤثره یکی باید صبح بخوری یکی عصر بهترین قرص شیرافزاست کاملا هم گیاهی هستش هم برای مادر مفیده هم برای بچه
من الان میگم کاش سر بچه اولم این قرص رو می‌شناختم استفاده میکردم

معلومه الان اونقد شیر نداری فقط بزار مک بزنه همون آغوزا بیا دهنش کافیه

خیلی ممنون از راهنماییتون دوستان
ببخشید درد دارم نمیتونم یکی یکی تشکرکنم

شیرخشک میدم اره دکتر خودش گف

روزای اول طبیعیه، با شیردوش مرتب بدوش، زیر دوش آب گرم از بالا ب سمت نوک با کف دست ماساژ بده، حوله داغ بذار روش بعد نهایتا سه روز شیرت میاد

میک بزنه نوکش درمیادو شیرت راه میوفته اگ میبینی بی قراری میکنه شیر خشک بده

سینتو زیر دوش توی حمام ماساژ بده از داروخونه می تونی قرص یا پودر شیر افزا بخری ولی نگار نباش ۳ روز اول هیچ کس شیر نداره بیشتر آغوزه به مرور بچه مک بزنه شیر زیاد میشه فعلا از دکترش بخواه که بهش شیر خشک بده تا شیرت میاد بچه گشنه نمونه

اولش که شیر نمیاد . یکی دو قطره بی رنگه یا زرده میاد
استرس نگیر حالا بذار مک بزنه درست .

اول شیر خشک بده سیر شه یکم بعد سینتو بذار دهنش هم نوکش در میاد همم شیر میاد توش بچه باید میک بزنه ک شیر در بیاد

شیر خشک بده بچه گشنه نمونه تا شیر خودت راه بیفته

سوال های مرتبط