نوش جونش
همه رو ی اندازع میزاشتی بهتر بود طعمش بهتر میشه
یا مرغ بنداز یا گوشت باهم ننداز
برنج و سیبزمینی رو یخورده کم کن عدس اندازه ش خوبع
صدرا دال عدس روبهتر میخوره تا عدس
بااینکه دال عدس طعمی نداره نمیدونم چرا خوشش میاد
عدس رویبار تو سوپ پختم براش یبارم خالی عدسی و سیب زمینی ولی خوشش نیومد
نوش جان ،من هنوز حبوبات جرات نکردم بریزم
پسر من تو غذایی ک مرغو گوشته نمیخوره
عدس میشه توی شش ماه داد؟
نوش جونش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.