سوپ خوشمزه برا مهراد گل خوشکل مامانش🥲❤💋

تصویر
۶ پاسخ

نوش جونش
همه رو ی اندازع میزاشتی بهتر بود طعمش بهتر میشه
یا مرغ بنداز یا گوشت باهم ننداز
برنج و سیب‌زمینی رو یخورده کم کن عدس اندازه ش خوبع

صدرا دال عدس رو‌بهتر میخوره تا عدس
بااینکه دال عدس طعمی نداره نمیدونم چرا خوشش میاد
عدس رو‌یبار تو سوپ پختم براش یبارم خالی عدسی و سیب زمینی ولی خوشش نیومد

نوش جان ،من هنوز حبوبات جرات نکردم بریزم

پسر من تو غذایی ک مرغو گوشته نمیخوره

عدس میشه توی شش ماه داد؟

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان رقیه ورادمهر مامان رقیه ورادمهر ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان آریا💙🩵💙 مامان آریا💙🩵💙 ۱ سالگی