سونوگرافی رستاک دکتر بیغمیان عالیه، خودش تو سونو انتی مواردی رو بررسی میکنه که حتی دکتر ازش نخواسته، خیلی جامع، کامل و دقیق
من نصوحیان رفتم
من رفتم نصوحیان هم ان تی هم آنومالی ،دقیق بررسی می کنند
مرکزی دکتر اعظمی هم خوبه
دکتر بیغمیان هم خوبه
منم سوالم همینه
من میخوام برم رستاک شنیدم خیلی خوبه
من همش همونجا میرم خیلی خوبن
مجتمع کوه نوووور عااالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.