۸ پاسخ

کلا سونو رشد بچه ارزونه نزدیک۵۰۰میشه

درخاستمو قبول کن

عزیزم خیلی هزینش نیست تقریبا آزاد ۵۰۰ با بیمه چهارصد و‌خورده ای

من مشهد آزاد 600 بود بابیمه تکمیلی دی 22 تومن گرفت

اصفهان ۱/۱۰۰ خصوصی رفتم

آزاد ۵۸۰
با بیمه ۴۷۸
خیلی فرق نداره

شیراز ۲ میشه خصوصی

من ازاد رفتم‌فک کنم ۵۰۰‌تومن‌شد روبروی ازمایشگاه میلانی بود سونوگرافی مهرداد حسینی

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 🩵💙 مامان گل پسرام 🩵💙 ۳ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۵ ماهگی
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی